關於轉載:我們設立本網誌的宗旨,全然希望跟知音們分享與交流彼此的意見/分析/心得,所以我們極為歡迎任何人士轉載「貝沁才」© 交流室裡的任何文章或資料,唯一的條件是必須於轉載內容旁邊清楚列出“資料來源:「貝沁才」交流室 http://oozexude.blogspot.com”的字眼。




星期五, 12月 21, 2007

守望相助(討論)31

一位署名Jimmy的朋友問到:
本人抽到兩手0368中外運的新股...股價每下愈況...本人不斷考慮止蝕,但始終下不了手。請問這隻股票值不值得長線持有,我是否己經錯過最佳的止蝕時間,而應該繼續持有等待反彈?懇請各師兄指教...

歡迎有識之士作出解答或者發表意見。

標籤:

39 Comments:

Anonymous 匿名 said...

继续持有!这几天航运股已经开始反弹了!

9:40 上午  
Blogger Eddie HUI said...

等得可以等,唔等得可以走

10:54 上午  
Anonymous 匿名 said...

請不要浪費自己的思維系統~
不要倚賴別人的一兩句說話去作決定
沒有人會比你更著緊你自己的股票
>>獨立思考<<

12:53 下午  
Blogger Eddie HUI said...

没錯没錯,不過別人的意見可以作為一個參考

2:51 下午  
Anonymous 匿名 said...

= = 佢如果識>>獨立思考<<
就唔會買中外運啦
一間咁既公司.....
第一冇錢賺, 第二佢賺錢勁週期性(一時有錢賺一時冇錢賺), 第三而家油費咁X費成本增加得勁快(雖然而家有少少回落), 第四佢上市集資中有57.17 億元 (55%) 走去買"二手"船......仲有好多好多不行因素....
邊有人仲敢入佢間野呀....

4:27 下午  
Anonymous 匿名 said...

之前提過, 運航股近排不宜沾手...

雖然近排航運股反彈, 但係我覺得係因為短線極度超賣所致... 所以千祈唔好輕易認為航運股會翻到身. 何況股價大插水, 每一段價位都有人輸左錢, 所以佢每升一段路, 都有成堆人沽貨, 要個價返到高位, 難度極大...

何不作個反向思維, 為何一定要選擇航運類?
市場上有好多更好既股票可以揀對吧... 既然航運類存在 "潛在的危險", 何不暫避?

建議你等反彈時沽出 368, 手持現金再等機會吸納優質股吧~

9:43 下午  
Blogger Eddie HUI said...

368有錢賺架播!你邊度聽人話冇錢賺?

4:13 上午  
Anonymous 匿名 said...

朋友, 我係過來人, 絕對有資格答你, 我知道好痛苦架, 但, 我6.3止蝕左, 蝕得好甘. 因為如果要等, 可能要等2-3年. 你看, bdi日日跌, 這幾天都每日跌200點, 我當然好開心啦, 因為我止蝕左, 無左負擔, 而且我用左止蝕的錢, 7.2買入390, 9.5放左, 己經大部份cover 左368的loss了. 建議你換馬啦

10:48 上午  
Blogger Eddie HUI said...

此留言已被作者移除。

10:09 上午  
Blogger Eddie HUI said...

未賣出的股票,我不視作loss

10:09 上午  
Blogger Eddie HUI said...

此留言已被作者移除。

10:11 上午  
Blogger Eddie HUI said...

跌should止蝕換碼一定是對的嗎?你在最低位止蝕的話,苦的是自己

10:12 上午  
Anonymous 匿名 said...

eddie:

止蝕從來都無錯, 錯只係錯在你揀錯股票, 又或者揀錯買入的時機...

如果唔止蝕, 萬一隻股跌到永不返身既時候, 你唔止"苦了自己", 你會直頭想死...
電盈(0008)就係一個好例子!

"未賣出的股票,我不視作loss" ...我想話呢個概念絕對錯, 如果你 2000年果陣買左
8號仔, 依家已經係跌到得返d楂, 就算你一路keep住佢又如何? 間公司質地差係事實, 點keep都唔會有得返身, 你想唔認輸都唔得, 與其自欺欺人, 不如冷靜少少, 接受現實啦!

4:41 上午  
Blogger Eddie HUI said...

kenie , 唔好同我講笑,我成副股票368只佔小部份,我唔似你淨走短線,跟我講股票?節省少少吧,本人eat salt多過你eat rice,本人玩股票有20~30年了

11:41 上午  
Blogger Eddie HUI said...

kenie , 8號仔我冇買,亦有幸避過呢劫,你唔好以為隻隻跌的都同8號仔一樣得架?自欺欺人的是你吧?368有母公司增持,就算點衰都好,遲早都升,只是時間問題.你想argue咁唔代表咩,我知丫,咁拗法可以拗到天光,你話有意思ok,冇意思又ok,咩都係我地唔知的,拗來無謂

11:44 上午  
Blogger Eddie HUI said...

"未賣出的股票,我不視作loss"唔係絕對錯,而係有啱有錯,要睇隻股票優唔優質,你一竹竿打死成船人先至錯得交關,哈哈

11:46 上午  
Anonymous 匿名 said...

20~30年~
eat 屎就有你份~
咁Q 勁就就唔駛成日叫版主快D出新股D介紹啦~ 屎人扮勁人~ 唔識係到扮識~
有本事就唔係上黎依到嘈~ 上財經版嘈啦~ 上電視嘈啦~ 20~30年都仲未識睇份公司年報就真係玩屎~ 唔係eat屎啦~
股票唔係拎黎"玩"嫁, 係投資~ 係資本增值~
我乜都唔識~ 剩係睇唔過眼有人係到吃屎扮識~ 好似好招積~ 輸錢好得戚~ 收皮佢最識~ 唔好再扮識再扮識......

1:20 下午  
Anonymous 匿名 said...

豬兜扮勁秋, 等緊去揸兜

1:26 下午  
Anonymous 匿名 said...

when making decision, think the following questions:
1) why u invest/buy these stocks? for long term investment or just speculation?
2) what's the status of your stock profilio? what's your target? what's your cash-flow?
3) better choice for other investment (after serious consideration and study)?
4) bygones are bygones, don't always because the huge difference in historical price (52-day high)and current price and make the buying decision
5) don't affect by the 'stock actor" and market emotion, make choices after individual thinking
6) Do some homework!! basic econ. data analyse and macro econ situation MUST be needed for investing

All the above are my experience in the past year, i am stilling learning, some can share with all u and become a smart investor!

12:15 上午  
Blogger Eddie HUI said...

匿名 , 我想跟你說,同d唔理性的人講野實屬浪費我的時間,不過我還是有時間跟你說,我且不說我有冇吹,因為講唔講事實都冇咩分別.我要俾你知道,我唔會care你講乜,0368今日升了,你啞口無言了吧?好似你呢d唔夠人講就發爛渣的人,你輸哂風度了,不服氣嗎?你個腦已經淨識叫人eat faeces了嗎?哈哈!

1:02 下午  
Blogger Eddie HUI said...

一看就知V@匿名是真正勁人,這種人我真是服他;唔似kenie咁,仲要以我個名來打字,真是影衰佢自己,唔夠人講就要發脾氣,誰會有空跟你一樣發瘋呢?謝謝V@匿名

1:04 下午  
Blogger Eddie HUI said...

新股不是咁易睇的,反而係大有學問的就真.要睇好多野先會睇得準啊,點解除了熱門的雙中外(中鐵390and中材1893),還有5隻股(以我所知)過左招股價(雖然有d未算真係賺),如東岳(189),陽紙(2002),統一(220),泛亞(556),興銅(505);又有幾多人完全了解?我敢說有很多人5隻都唔抽啦,本人亦只抽了189(最差果隻)

1:26 下午  
Anonymous 匿名 said...

睇下邊個人地講一句佢要講三句,
就知邊個緊張人地講既野啦 哈哈哈!!
仲學人講風度, 邊個係到話人"先"嫁??
個個發表自己意見, 你唔話人冇人話你,
袋錢入你袋,
老身常言:
你用一隻手指指人,
同時用緊三隻手指指住自己,
孔子曰: 君子不病人之不所知, 君子病無能矣.
當你諗通依句說話就唔會再咁火大嫁啦
望下你自己:
諗下點解你有兩隻眼兩隻耳但得一個口??
聽多睇多講少.
我想信依到冇人想同你嘈~
係觀點角度問題姐~

8:33 下午  
Anonymous 匿名 said...

走拉, 我都嚮6.2走左, 走左之後仲係咁跌, 而家反彈, 早走早著,
佢都唔係龍頭股, 你睇睇龍頭股重汽都冇乜起息, 你仲唔死心.

3:22 下午  
Anonymous 匿名 said...

兩位都有唔啱(kenie,eddie),一人少句吧,大家投資方式咁不且,爭吵下去有何意義?eddie先話人固然唔啱,但kenie亦有欠風度,而且更用更不當字眼去反抗,所以都唔岩.人地話你你就要話番人?仲乜要同人地一般見識仲要令自己貶值?值得嗎?貝沁才也不希望見呢度咁的吧,對嗎?

10:40 下午  
Anonymous 匿名 said...

咁不且=咁唔同

10:41 下午  
Anonymous 匿名 said...

點講呢,本人頭先錯了,原來不是eddie先鬧人,是匿名(不是本人)(不過eddie串kenie先),跟住果位匿名用eddie hui名義來鬧人(應該係鬧eddie) ( eddie 佢本人話唔係佢自己 ),跟住路過又煽風點火話eddie,但睇落eddie又串人串得過左火位.好明顯,大家都有唔岩啦,而且睇到咁多匿名,路過,假eddie hui全部同kenie風格好相似,你兩個應該收手啦,大個人喇,握握手做好朋友吧,唔應該為d小小事搞到傷哂和氣,你係咪想做第二個白姐姐呀,無事化小,小事化大,大事化壞先開心?

11:07 下午  
Anonymous 匿名 said...

kenie兄,eddie兄(唔係本人)可以話俾你間接迫走了,你的目的應該達到了;我當然唔希望你都走,但如果你再惹事生非,我一定唔會同你客氣的,請你記住

匿名上

11:18 下午  
Blogger Eddie HUI said...

To 匿名:我係自願走的,唔係俾人迫的,請別誤會.冇人可以迫到我走,除左我自己之外

1:17 上午  
Anonymous 匿名 said...

講番股票先,368又升了,哈哈,話佢跌先好,佢越講跌佢先會越升,哈哈哈.其實我有建議,就係我有少少野要批評貝沁才,就係佢只俾果幾樣比率,資料真係唔足夠下,咁點解我唔睇財華網或者其他網而要睇你果個先?有冇咩理由說服到我?

1:39 下午  
Anonymous 匿名 said...

e.g. 就好似近3年盈利咁丫,都冇俾我地,但財華網有喎

1:41 下午  
Anonymous 匿名 said...

368又係一個例子,在咁多人睇淡下造好,證明股票有幾難睇得準?不是跌就一定翻唔到身的,正如eddie說,不是隻隻都8號仔,8號仔跌是因為貴(以前壟斷嘛,自然貴),加上政府引入外來競爭,呢d情況並非真係好常見咋,所以請不要什麼股票跌都用0008來比較吧

8:48 下午  
Anonymous 匿名 said...

見到咁多留言入黎睇下,真係替網主冇奈,好地地一個網比幾個人用黎罵戰,除左剛開始時etking,kenie第一個留言,v@匿名,其他全部都係罵戰,依一個版係"守望相助(討論)31",唔係"互相對罵(討論)31",請問罵戰對發問人有幫助嗎??
去返正題,368如果去返上面,我非常建議放左佢,事關本人覺得佢未來股價都會十分波動,要視返閣下既風險接受程度,仲有對該公司未來盈利增長既信心.

最後,本人希望再有"守望相助(討論)"既時候,大家只發表有用既意見,唔好再互相評擊,再爭吵落去都冇保於事,唔會係網主所想見到既事,更唔係大家所想見到既事.大家比佢係依到終止吧!!唔好再討論誰是誰非!!

1:37 下午  
Anonymous 匿名 said...

Wa... 都一段時間無黎, 見到多左咁多人留言, surprised!

Well, 我想澄清一點, 我只會用自己名留言, 唔會用其他名, 所以請減少不必要的誤會.其實大家一齊討論係好事, 但係是否應冷靜地進行? 同時, 回應一下其中一位"匿名", 話我迫走人同惹事生非, 我想講既係, 如果你睇清楚大家既留言內容, 你就會知道究竟係邊個惹事生非.

其他大家既方法唔同, 事實上點解討論會變鬥咀...take it easy, man! 如果連EQ 都差, 點係股海入面生存?

仲有一點, 股票無話玩得耐 = 優勝D, 要視乎你係實戰中睇到幾多野, 學到幾多野. 如果成日諗住"玩得耐 = 優勝", 好容易會比自己既主觀思想主導, 少左進步的空間.

而且, 股票無絕對, 一隻股票既升
同跌, 背後有數不盡既原因, 一時三刻的升跌根本無意思, 今日我岩聽日你岩, "xxx股票今日升了,你啞口無言了吧?" 之類的說話, 只反映出幼稚的鬥氣, 我睇到有人咁講, 先真正係啞口無言. 對整個局面分析全無半點幫助, 相信大家都會認同.

認真講返368 先, 首先我想指出既係, 佢跌穿左IPO 價係事實, 短期trend 傾向向下, 都係事實. 係討論佢係唔係一間好公司之前, 有無諗過佢IPO 定價過高呢個問題? 因為368 係新股潮炒到最heat時出世, 佢個定價太取進, 再加上整個行業轉入下降週期, 引致發生"沉船".

所以睇問題永遠無單方面, 否則不夠全面. 有人提出長線方式持有, 我就話貴買好股一樣會出事, 用中移動(0941)為例, 電訊業龍頭明顯是good choice, 但係如果你係97年用$70 蚊買, 就要坐足10年. 用10年時間去守一隻好股, 是好是壞各人意見不同, 但投資期/回報的比例絕對唔算好,呢個係事實. 其實貴買好股, 會好影響回報率, 特別係對於長線者.

如果以投機角度講, 368 更加有危險之勢, 坦白講我係一個trader, 係觸角上我一feel 到有野就會即走, 又講個實例, 一年前我同另一友人有一次高追1883, $4.5 入貨, 其後見佢一路下滑, 結果當日我就止蝕離場($4.2 止蝕), 但係我個fd 就無走到, 佢話中信1616 係好股黎, 應該可以長楂, 然而我都有睇過盤數, 盈利增長有返咁上下, 而且當時仲有好多股評人話好, 所以我都無太阻止我個朋友長楂, 但諗唔到咁就害死左佢...

其後隻股不斷下挫, 轉眼間已經跌到無影, 前排仲跌穿埋IPO 價 (2.5x), 我自己睇返都驚... 再一次證明貴買股的風險.

所以有時多點聽取別人的意見好重要, 因為人永遠主觀, 咁樣好容易會忽略左某d野, 聽完人地既意見, 加上自己再作出分析, 就可以知道自己忽略左邊一方面.

最後, 希望大家真係要冷靜討論, 其實無人會刻意放箭, 無論你鐘意eat salt多, 定係eat rice多, 請你明白, 如果你認為有人在跟你鬥咀, 你先問自己, 是你高估了別人, 還是低估了自己.

共勉之!

4:04 上午  
Anonymous 匿名 said...

To Kenie:
這世界無謂人實在太多,對於eddie兄的誤會你,只能說你出來講太遲,佢e世都唔知道佢誤會你,好可惜.看eddie兄也不算是很不理性的人,只是覺佢可能有點兒睇野太主觀,果d衰人又真係衰嘅,擺明離間緊kenie同eddie,佢地才是罪魁禍首,人神共憤!
回368,我唔係話佢好衰,但佢唔係好特別叻,又唔係特別渣,高不成,低不就,無錯佢定價過高,但現價來看,在最低位5.21之上有相當支持,短期內唔會大跌,因已跌至較合理水平,若跌穿5.5可考慮止蝕,否則可等6.2~6.5放

9:46 下午  
Anonymous 匿名 said...

本來只是想給留言的Jimmy一點忠告,
想不到會令這篇post的討論變得如此激烈……

老實說,
我中外運沒有甚麼認識,
無法給予甚麼意見。
在閱畢各位前輩的留意後,
才對中外運有一點兒的認識。

對於各位的爭論,
我認為每個人的見解總是有不一樣的地方,
也會因為分析方法和著眼點的差異而有不同的判斷。
何必因此而抨擊對方呢?

倒不如請各位高手以一種分享的心態,
教教我們這些投資新手如何分析這類股票,
和談談買入前要注意的細節吧^^~

12:00 上午  
Anonymous 匿名 said...

簡單啦,搜集多d資料囉,睇公司盤數可以到財華網(新股都可以睇架),但只能作參考,因為股票要睇的是未來,盤數只是往績參考
睇過財華網盤的人都知,根本368利潤不斷跌,雖然有造新船,但這要到幾年後才能反映啦,現在拿錢造船,會加重財政負擔呀,仲08年profit會大升,找鬼來信?名符其實老千股
另一老千股是重汽啦,竟然隱瞞重汽業務放緩,又玩野啦,重話12.xx定價合理呀?eat faeces la !
雖然我冇抽368,可憐俾隻3808壓死!還好只是500股!

3:33 下午  
Anonymous 匿名 said...

上面某匿名:重汽不是龍頭,只是第三大而已

3:47 下午  
Anonymous 匿名 said...

不用擔心,只要守得住$4.5的話,應可逐步上.
$5.15是阻力位.

10:15 上午  

發佈留言

<< Home

Google