關於轉載:我們設立本網誌的宗旨,全然希望跟知音們分享與交流彼此的意見/分析/心得,所以我們極為歡迎任何人士轉載「貝沁才」© 交流室裡的任何文章或資料,唯一的條件是必須於轉載內容旁邊清楚列出“資料來源:「貝沁才」交流室 http://oozexude.blogspot.com”的字眼。




星期日, 12月 09, 2007

守望相助(討論)27

一位署名onqqhkboy的朋友問到:
IPO 中國中材 1893, is it worth to draw please?

I am waiting for your good analysis report. Thanks!

歡迎有識之士作出解答或者發表意見。

標籤:

6 Comments:

Anonymous 匿名 said...

One suggestion. Could you write the stock name on the title so it'll be easier to browse?

12:44 上午  
Blogger Eddie HUI said...

中材ok架,抽得過,但唔好借孖展

http://www.kgieworld.com/Content/Upload/pdf/research/hkipo_1893_c071207.pdf

8:41 上午  
Blogger Eddie HUI said...

唔知點解show唔到網址,你可以在ie按檢視,再按原始檔,再按編輯,再按尋找,跟住打http://www.kgieworld.com/Content/Upload/pdf/research落去,再按找下一個,你就會看到個網址

8:46 上午  
Blogger Eddie HUI said...

貝生本身有工作的,有空才能做新股分析,加上呢次兩隻股一齊上,所以佢通常比較遲才出到新股分析,你預星期二或之前啦,比多個網址你參考,佢係另一個人的新股分析: http://hk.myblog.yahoo.com/vivi-invest/index?l=f&id=11

9:00 上午  
Anonymous 匿名 said...

係咁跌,好在賣左,翻一大翻都唔走,d人真係抵死

8:51 下午  
Anonymous 匿名 said...

我早在$9.5放了,可惜在$8加了一注 >.<

1:47 下午  

發佈留言

<< Home

Google