關於轉載:我們設立本網誌的宗旨,全然希望跟知音們分享與交流彼此的意見/分析/心得,所以我們極為歡迎任何人士轉載「貝沁才」© 交流室裡的任何文章或資料,唯一的條件是必須於轉載內容旁邊清楚列出“資料來源:「貝沁才」交流室 http://oozexude.blogspot.com”的字眼。




星期日, 10月 28, 2007

守望相助(討論)3

一位署名TORO的朋友問到:
你好,本人想問:我由上市後一直持有3331維達....但它由公布業積後一直下跌,這股值得長期持有嗎?前景如何?

歡迎有識之士作出解答或者發表意見。

標籤:

4 Comments:

Anonymous 匿名 said...

如果手上的貨是抽 IPO 同唔係好多手, 都係出貨離場賺少少算數, 無謂夜晚訓得唔安樂啦.
想長揸,不妨睇返blog主的IPO數據分析, 再去aastock.com睇下關於3331.HK的相關新聞, 基本因素有無變. BTW, 招股時無盈利預測, 中期收入多左36%但盈利倒退4%, 呢點要研究下點解收入可以多咁多的原因, 可能隱藏一 d 支出換黎 (eg. 廣告費? 超市上架費?) 抑或收入增長來自非本業來源?
P.S.本人沒有持有3331.HK.

11:53 上午  
Blogger PGHK said...

3331問題係太多負債,加上成本(木將)又上升, 個行又有好多competitors, 加唔到價.
你去超市睇下有幾多brands 就知

4:26 下午  
Anonymous 匿名 said...

同意alex所講,木槳成本高漲,毛利率受蠶食,行業本來就不太吸引,建議轉投其他內需股...... 1068前景不錯,但已累積一定升幅,現階段可以考慮2020安踏、3868群星等

11:56 上午  
Blogger Eddie HUI said...

3331一般啦,但pe都幾低,所以建議候價沽出轉碼

8:32 下午  

發佈留言

<< Home

Google