關於轉載:我們設立本網誌的宗旨,全然希望跟知音們分享與交流彼此的意見/分析/心得,所以我們極為歡迎任何人士轉載「貝沁才」© 交流室裡的任何文章或資料,唯一的條件是必須於轉載內容旁邊清楚列出“資料來源:「貝沁才」交流室 http://oozexude.blogspot.com”的字眼。




星期五, 10月 26, 2007

守望相助(討論)2

一位沒有署名的朋友問到:
你好,本人有一事想問:我昨天0.186入了金豐21,但今天跌到去0.32,應該如何是好?

歡迎有識之士作出解答或者發表意見。

標籤:

4 Comments:

Blogger 文西 said...

炒股一隻,定5成止蝕,即0.093先走

星期一分分鐘高開0.3都唔定

買得細價變身莊家股

你都預左急升急回

9:32 上午  
Anonymous 匿名 said...

Good! From 0.186 to 0.32, you earn money! ^_<

1:03 下午  
Anonymous 匿名 said...

炒細價股呢家野, 在下唔多識亦唔見議, 因為細價股炒作係有另一套完全唔同既玩法... 但如果你只係一個資金有限既散戶, 你要諗下你買呢類股果陣, 係同邊個對手對賭緊呢...? 如果係同專業莊家對賭, 你就要自問自己, 有無能力砌低人地...

總之, 自己睇位上車落車啦!

11:37 下午  
Anonymous 匿名 said...

我個人以20%-30% 為止蝕的極限.
玩股仔, 除非好confirm 消息來源同
知個莊想點玩之外 , 否則就要做好止賺同止
蝕準備.

如果你立心想逃離"災場" ,
硬要說莊家的技術上,你試下每日排競價盤
0.186左右走駁佢反彈番 ,到位走,唔好貪小利. 必要時 , 蝕少都走左佢 ,睇情況.

收市計,睇下0.132以上有冇初步支持.
如果都係keep 住穿$0.130並往下發展. $0.09x 係最後支持 , 穿左必走 ,唔好等.無謂浪費機會成本等股仔彈番.

祝順風.

2:51 上午  

發佈留言

<< Home

Google