關於轉載:我們設立本網誌的宗旨,全然希望跟知音們分享與交流彼此的意見/分析/心得,所以我們極為歡迎任何人士轉載「貝沁才」© 交流室裡的任何文章或資料,唯一的條件是必須於轉載內容旁邊清楚列出“資料來源:「貝沁才」交流室 http://oozexude.blogspot.com”的字眼。




星期五, 5月 23, 2008

尊重不幸遇到災難的同胞

最近,因為本人公務較為繁忙,所以一連多個晚上比較晚才可以回到家裡。

我看到一位網友的留言,他(或她)請本人把《我的私人投資組合》裡頭的港幣5,000元全數捐出賑災,結束鬧劇。

由於這位網友沒有署名,因此我就稱呼他(或她)某君。

某君,你(或妳)可以不喜歡及/或直接批評我及/或我做出來的一些事情,這是你(或妳)的自由,我尊重這一點。不過,懇請你(或妳)不要拿捐款賑災與結束鬧劇扯上關係,因為捐款賑災是一件莊重的舉措,咱們每人都必須尊重及憐憫每位不幸遇到災難的同胞。

貝沁才

標籤:

22 Comments:

Anonymous 匿名 said...

投資咩野人地有自由嘛,你唔like你可以唔睇,對嗎?你有權唔睇,當然有權批評,但...批評有用嗎?投資冇絕對啱定錯,你今日批評佢,第時可能佢發到唔清唔楚你就冇一寸進帳.投資冇絕對呀,專家都冇可能次次講得準啦,市場嘅野變化太大了,尤其中國果d政策,5時花6時變,好難次次捉得準,投資嘅野,個人眼光,運氣,知識,天時地利人和都好重要,但,怎可與四川災情混為一談?捐唔捐錢人地有自由,何況貝生,不只貝生,我頗肯定大家都一定有捐過錢,除非你半點中國心都没有啦,但貝生呢筆錢是長線投資之用,佢絕對不會也不應該用這筆錢去捐,否則當初搞咁多野做咩?豈不白費心思?俾著你會唔會走去捐左佢?我也覺得貝生有點一時衝動,但我也佩服佢在咁多人尖酸批評佢之後仲走去咁做,真係有性格!第時或者真係會俾佢賺個金銀城返來!做人咁執著人地的投資幹麼,你可以唔跟家嘛,又冇人用槍指住你跟!快快樂樂,安於現狀,天跌落黎當被蓋,做個開心人唔好咩?

7:56 下午  
Anonymous 匿名 said...

人地投資,咁樣批評人值得嗎?又唔係你投資,兄台,咁八卦走去理人地投資咩野幹麼.

8:12 下午  
Anonymous 匿名 said...

呢齣不是什麼所謂"鬧劇",投資嘅野,窮人有錢人都玩得,只是方式不同,更何況,都不只是很有錢的人才會上網,有錢的人也不一定願意用很大筆錢投資,對嗎?每個人投資方式都不同,成效也不可能100%預計到,大有大玩,細有細玩,人地投資咩野你去批評人地,實屬不智.

8:15 下午  
Anonymous 匿名 said...

對,各人有不同的投資方式嘛,各人投資方式也有自由,外人不應干預

2:40 上午  
Anonymous 匿名 said...

不應干預,也不應批評

2:40 上午  
Anonymous 匿名 said...

勁喎,樓上用四隻馬名來打一篇文章,哈哈.

2:43 上午  
Blogger hkeric said...

投資股票一向是一個弱肉強食的遊戲.

1:14 下午  
Anonymous 匿名 said...

說得對,大玩賺的機會,大賺的機會,遠比細玩大,所以貝生出埋d咁野先有挑戢性,只是外人不理解,假以時日,再不會是$5000了,等個市再跌到好低,一手沽左人民幣,掃平貨,咁就掂(當然是20000~21000水平最好啦,如果可以的話)

7:42 下午  
Anonymous 匿名 said...

挑戰性*

7:43 下午  
Anonymous 匿名 said...

專重你和緊張同胞才這樣建議你.這是一個解人燃眉之急及得體的下台階.

9:46 下午  
Anonymous 匿名 said...

捐款賑災又怎會不尊重呢?集腋成裘,五千雖不是大數目,但已能幫到不少災民!貝生你這次情緒化了點

11:24 下午  
Anonymous 匿名 said...

就是了,賑災需要你,國家興亡匹夫有責.

香港紅十字會
https://donation.redcross.org.hk/onlinedonation/user_donation.asp

1:11 上午  
Anonymous 匿名 said...

四川地震感人片段
http://tw.youtube.com/watch?v=FSPNYUO4z6c

1:23 上午  
Anonymous 匿名 said...

人--才是最寶貴的資源,捐款就是最大的貢獻.支持愛國賑災.

1:29 上午  
Anonymous 匿名 said...

捐款是直接的幫助.最貼心的尊重.施比受更有褔.

10:01 上午  
Anonymous 匿名 said...

貝生的回應令我太失望了

10:34 下午  
Anonymous 匿名 said...

連你都認為你的投資是鬧劇,我真是佩服得五體投地

10:37 下午  
Anonymous 匿名 said...

人家叫你捐款,你竟然可以說人不尊重災民.簡直是渾淆視聽.打橫來講

4:24 下午  
Anonymous 匿名 said...

誰是打橫黎講?誰說貝生自己說他自己的投資是鬧劇?請君別三分顏色上大紅才好.你竟拿投資與災民來比,誰是打橫黎講了?閣下心中有數啦.捐比紅十字會?佢地$10000買一個帳幕啊?捐比佢地?捐比隻狗都未輪到捐比佢地囉

8:39 下午  
Anonymous 匿名 said...

其實呢度未有隻狗響度吠囉(唔係我自己),你仲嫌害人唔夠,仲想害埋貝生?貝生唔使理佢地,佢地自己都有問題,遲早都會比青山接收.論誤導的成份,是他多還是貝生多?明眼人都唔會比佢誤導倒.滿口歪理,dog dog,憑什麼學人說話?吃你的狗糧啦.

8:44 下午  
Anonymous 匿名 said...

我真不明白你們網友,怎麼總是有網友在呢個網貝先生地頭搞事嘅?仲要係由貝先生呢個blog開始到e+都有,你們真是令貝先生蒙羞,大家請好好作檢討,尤其無端白事挑起罵戰果幾條友.eddie hui及kenie已比人趕走,好了,他們不再來了,還以為天下太平,點知匿名都會罵戰,真是...我真不希望這裡有這麼多罵戰了,這裡不是罵戰的地方啊,而是交流的地方,夠了,一人讓一步吧,怎麼人地講一兩句就話人地係狗啊,何必如此衝動?

4:58 下午  
Anonymous 匿名 said...

叫人捐portfolio既, 不妨自己都捐哂手上所有資產
我諗你手上所有asset捐清哂點都比五千大元救到既人多

8:09 下午  

發佈留言

<< Home

Google